01 octombrie 2007

Schimbul norocos...

Azi (fiind dupa 12, de fapt azi e maine adica ieri... Clar, nu-i asa?) schimb de carti la Lucky 13.
Lucky am fost noi, cei ce am schimbat o carte cu alta. Cam pe fuga si la costum (eram din alt film, cum a zis Andreea!) am aparut si eu pe la 4. Fugisem de la o super sindrofie - doua aniversari cumulate: copilul - Iulia, 6 ani; mama - Ana, nu se spune varsta...
In fine m-am cunoscut cu interlocutorul meu telefonic de catava vreme - Cristian Teodorescu. Revedere cu Miruna si Octavian. O strangere de mana cu Andrei. Apoi fetele noastre: Jen si Ionuca... Multi alti cunoscuti din vedere si multi necunoscuti.
Am observat cum o fata isi indesa fericita NICAIERI in geanta (de unde o mai fi gasit Andreea un exemplar ca sa-l schimbe aici?!)
Am stat un pic si am fugit. Felicitari http://www.bookblog.ro/
Pe curand. Asta-i...

Niciun comentariu: