14 iunie 2007

Sezonul lansarilor...

Inca o lansare Tritonic!

Prima la Campina!
Chipul din cenusa a lui Victor Dragomir
Magazinul (libraria) Diverta ora 18 azi!
Va debuta ca maestru de ceremonii, noua noastra colega de la PR, Andreea Manea. Va zic eu, are emotii. Vegheaza Mike in lumina reflectoarelor si eu, din umbra (am zis ca face bine sa schimb un pic aerul!)

PS Multumesc pentru comentariile mai potolite si foarte detaliate. Sa stiti ca ne ajuta foarte mult.

PS 2 - La Mall Vitan / Hollywood Multiplex ruleaza deja trailerul pentru Pulbere de stele.

Asta-i...

2 comentarii:

Horia Nicola Ursu spunea...

bafta!

Anonim spunea...

am ajuns sa citesc mai tarziu 300,asa ca o sa comentez aici ce cred ca trebuie facut apropo de vanzarea de carte:1.reclama sub orice forma 2.problema librariilor[uneori cartea de sf e pusa in cel mai prost loc posibil pentru cumparator]3.revin la suprataxarea cartilor de la diverta[eu personal cumpar de la imaginastore sau alta librarie care aduce tritonic]4sa nu va mirati ca ''orasul gravat''nu a mers[desi mie mi-a placut]in RO cred ca autorii gen:F.Herbert[restul cartilor]O.S.Card,Silverberg.D.Brin,Dan SIMMONS,BUJOLD,J.Haldeman,C.Willis ar trece de 10 orimai bine ca si necunoscuta la noi K.J.Bishop5.reclama,reclama,reclama.Succes la cat mai multe lansari.