26 iunie 2007

Marea cea pe moarte

Am ajuns in ultimele 2 weekenduri la mare.
La Mamaia e omor si chelnerii sunt din ce in ce mai ofuscati si gretosi... Preturile insa ating praguri ametitoare... Parcarile sunt neincapatoare si masinile stau peste tot.
Feriti-va de Hotel Flora - e jale, instalatiile nu merg sau curg, mocheta din vremea congresului XIII e plina de praf si roasa, la restaurant nu te baga nimeni in seama.
O surpriza super placuta a fost Vama Veche pe care eu o stiam doar din povesti si din 2 scurte treceri, una in miezul zilei, alta noaptea tarziu. Nu e asa de rau cum mi se spunea. O atmosfera de provizorat, dar oamenii sunt amabili (am mancat clatite Play Boy!!),preturile decente, mancare buna. Si aici cam multe masini si seara boxele date la maxim incep sa distorsioneze... Se pot gasi cazari si pentru fitosi (eu am stat la casuta). Peste tot probleme cu apa. Cea mai tare afacere: WC-ul privat! Am vazut cel putin 2...

Niciun comentariu: