22 aprilie 2007

Vorbe pe fuga

Nici nu ne-am intors bine de la Londra - miercuri seara, ca am si plecat - joi dimineata, la Iasi pentru lansarea colectiei UE - Europa mea : 6 ghiduri de supravietuire in UE. Vineri catre dimineata ne-am intors cu Marius superdriver. Lansarea ok, lume nu prea multa, dar pe sistemul putini da' buni. Multumim domnule rector, domnilor stoica si Farte si celorlalti al caror nume nu il cunosc... Multumim autorilor - emotionati, tineri si simpatici. O singura prezenta feminina - putin cam prea rezervata (de, emotiile...) dar foarte placuta. Dl. Barbulescu in verva ca de obicei, la fel si Mireille care a moderat. S-au vandut cateva seturi si Diverta si-a facut datoria. Pacat ca nu am avut si un microfon.
Vineri a fost o zi nebuna asa ca nu am reusit sa incep serialul despre Londra. Promit de luni.
Au aparut alaturi de cele 6 UE, alte 2 volume importante si asteptate:
1. Dune - Casa Harkonnen / 40 ron
2. Propaganda si Razboi / Mioara Anton / 35 ron
Cam pe la sfarsitul saptamanii vor fi in toate librariile.
Despre alte multe lucruri - luni de dis-de-dimineata... Asta-i...

Niciun comentariu: