25 aprilie 2007

London 007 - takes two

O alta dimineata frumoasa in Bucuresti. Devreme la job (m-am smecherit scriu si vorbesc numai in romglish!), asa ca pun mana sa mai zic una-alta.

Aseara am fost invitat de un prieten vechi (tot tata de fata!) sa particip la lansarea unei masini. Nu mai facusem asta pana acum. Am scapat cu bine si am ajuns fan... Quashqai! N-o sa credeti dar e o masina Nissan desi numele (sustin constructorii) este al unui trib din estul sau sudul sau vestul Iranului (stau nasol cu memoria si geografia!) Simpatica masina... o sa apara curand pe strazi. Mi-as dori si eu una... Poate...


Despre Londra:

CE NU AM VAZUT:

- caini vagabonzi si cersetori, gunoaie in centru, ploaie (in cele 5 zile), oameni certandu-se, cetateni beti, pisici sau sobolani, librarii inchise (sunt deschise si sambata si duminica);

- nu am vazut / vizitat nici un muzeu, galerie de arta etc. Data viitoare...


CE AM VAZUT (prea mult)

- autobuze rosii si taxiuri negre (doar cateva roz?!);

- oameni plimbandu-se pe strazi si tolanindu-se pe gazonul dintre cladiri si din parcuri;

- veverite cenusii (zice legenda ca cele cenusii le-am mancat pe cele maro care erau mai mici si mai neajutorate si de aceea au disparut maroniile...) si rate

- cladiri vechi imperiale (victoriene as putea zice!)

- casute individuale identice si la fel pe cate o strada intreaga - adica un fel de cartiere de blocuri in miniatura;

- carti, carti, carti si iar carti...

- librarii cu mii de oferte si ofertele care de care mai tentante (reduceri de 3 sau 5 pounds, platesti 2, primesti 3 si cate si mai cate)


Asta-i pentru azi... Am obosit si fug la treaba!

Niciun comentariu: