02 aprilie 2007

E luni si e nasol...

Toate zilele de luni parca sunt dintr-un roman cu fantome, care te napadesc... Totul felul de lucruri si fiinte care intarzie toate actiunile tale. Care te mananca de energie. Ar trebui sa ma obisnuiesc. Nu reusesc.

De Florii am aprins lumanari la Schitul Darvari - lume lunistita, soare racoros. M-am gandit la cei dragi care nu mai sunt si la cei dragi care sunt. Si la vietile lor, la viata mea si la multe altele... Evident ca tot la carti m-a dus gandul...
Cu intarziere: La multi ani, cetateni cu nume de flori... Sper ca daca aiti primit multe cadouri, nu au fost pacaleli de 1 aprilie. Observati ca eu nu am scris nimic, totcmai ca sa nu para o pacaleala.

La Telega - undeva in stanga Campinei, Lulu a mea s-a distrat teribil distribuindu-ma in rol de cal. Nu m-a durut prea tare mijlocul - din fericire! Aer curat, rasete, minge si alte jucarii...

Sa aveti parte de o saptamana senina in suflet. Si Sarbatori fericite.

Niciun comentariu: