06 aprilie 2007

Kulturesti... episodul 2

Am primit de la Mike lista (ca eu ramolit fiind am uitat!). Deci:


PREMIILE KULT 2006

Premiul pentru cea mai bunã traducere
Ona Frantz pentru MAGIA PENTRU ÎNCEPÃTORI de Kelly Link / Tritonic 2006
premiul inminat de Roxana Brinceanu, cistigatoarea de anul trecut)
nominalizati:
Mircea Pricãjan pentru VIRICONIUM de M. John Harrison si VENISS UNDERGROUND de Jeff VanderMeer
Liviu Radu pentru ZEI AMERICANI si BÃIETII LUI ANANSI de Neil Gaiman
Premiul pentru debut absolut
Robert Coller
premiul inminat de Mugur Cornila, www.imaginastore.com
nominalizati:
Andrei Gaceff si Dumitru Stãtescu

Premiul pentru cel mai bun volum individual
Costi Gurgu - RETETARIUM / Tritonic, 2006
premiul inminat de Marian Coman, cistigatorul de anul trecut.
l-a ridicat sora lui Costi Gurgu
nominalizati:
Roxana Brînceanu - SHARIA / Tritonic, 2006
Ana-Maria Negrilã - ÎMPÃRATUL GHETURILOR / Diasfera, 2006

Premii pentru activitatea în cadrul AtelierKult:
1. Premiul pentru cea mai buna prozã publicatã
in spatiul AtelierKult în cursul anului 2006
Aron Biro, pentru "Valori familiale"
inminat de Mireille Radoi / Grupul Tritonic

2. Premiul pentru calitatea literarã de exceptie
(pentru cel mai mare numãr de povestiri cotate în Top 25)
Marian Coman
inminat de Bogdan Hrib / Grupul Tritonic
3. Premiul pentru activitatea criticã
(pentru cel mai activ comentator al povestirilor publicate pe AtelierKult.com)
Andrei Gaceff
inminat de Florina Pirjol / Grupul Corint

Una peste alta a fost simpatic desi (deja) am auzit tot felul de comentarii prin spatiul virtual si cel fizic cum ca ne dam premiile noi intre noi... Asa o fi, da' incercati si voi sa faceti la fel... Inventati alte premii, organizati un eveniment, aduceti bani si carti, invitati lume si presa... Concurenta e deschisa. Eu ma bucur ca Atelier Kult cu cei doi fondatori aflati departe si cu Horia depasit de multele probleme organizatorice a reusit un eveniment - pentru cei care il doreau si il apreciaza. Pentru ceilalti... ne pare rau.
Felicitari premianti si organizatori... Multumim invitatilor... Ne pare rau pentru absenti... asteptam critici si, mai ales, propuneri.
Asta-i...
PS Scuze am fost cam serios (am citit un email azi care ma intristat si nedumerit... Pacat!)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bine ca a iesit frumos, ne-am intilnit si au cistigat cei mai buni (nu erau toti "ai nostri", iar criteriul asta chiar n-a existat, sa fie foarte clar). Cine ne crede, bine, cine nu... Fuck them!

Bogdan Hrib spunea...

Corect. Da e sunt mai pudic: nu zic vorbele alea zilele astea...