06 martie 2007

Publisher & daughter

Am lansat Frida si daca tot eram in forma am zis sa o lansez si pe Lulu - in lumea editoriala. Desi era obisnuita cu lansarile din Diverta Plaza - atunci cand mancase vata de zahar (anu' trecut) la Numai tata sa nu fii.
Scuze pentru exuberanta si tinuta neconforma cu locul si pozitia. Ma cam ia apa cateodata.
Do'nsoara vrea sa fie si ea editor - ma rog, la 5 ani si cateva luni vrei sa incerci tot felul de meserii. Oricum a declarat ca ii place scaunul meu verde din biroul meu verde de la etajul 1 din Coacazelor Avenue...

Sa ne vedem cu bine in Club A, la Mall Vitan si la Sadoveanu. In curand anunturile oficiale.

Asta-i...

Un comentariu:

Horia Nicola Ursu spunea...

Maaaama, da' ce frumoasa-i! Si mare! Si... ochii-s ai tai! Faina colega de serviciu are fata-mea :)