29 martie 2007

DUNE 1 in top, DUNE 2 in pregatire

Sunt tare obosit si nu am inspiratie. Totusi trebuie sa scriu.
Intai despre DUNE. Apare volumul II - DUNE Casa Harkonnen.
Traducere de Cristina si Stefan Ghidoveanu. Ilustratie coperta: Ona Frantz, grafica Alexandra Bardan, tehnoredactare Ofelia Cosman, redactare Stefan Ghidoveanu.
Acelasi format 10 x 18, tot la Monitorul Oficial tiparita, 792 pagini, 40 ron.
Mai multe nu va spun. Sau cum zice Horia pe coperta:
PRELUDIUL UNEI CAPODOPERE
POVESTEA MERGE MAI DEPARTE

Si acum sa ne intoarcem la Dune I - Casa Atreides. Din surse oficiale, dar confidentiale am aflat ca D-C.A. se afla in pozitia 8 in topul Diverta fiction - top care se va afisa in luna aprilie si reprezinta vanzarile din perioada 15 februarie - 15 martie. Ne-am felicitat si ne-am pupat (...Piata Independentei..?!) Interesant nu e locul in care ne aflam ci volumele vecine din top. Nu numai ca nu se mai afla acolo nici un SF/F, dar nici thrillere, ba chiar as zice ca nici mari romane clasice sau nou-noute. La prima ochire vezi numai sex si femei: amintirile unei prostituate, de ce iubim..., gheisa, istoria..., fructe interzise, supermenajere si call-girls. Din fericire exista si un Paraschivescu + Coelho... Acuma sa nu va suparati pe mine, da' noi nu prea avem sanse sa intram in top pentru ca nu prea editam carti din astea si nu suntem pe... target! Nu zic ca n-am vrea sa vindem si noi mult. Sau ca nu e onorabil... Ba bine ca nu! Asa ca, o sa ne apucam si noi de chestiuni din acestea... O sa ne apucam - e usor de zis, sa vedem de unde ne apucam! Cu mainile de par...

Niciun comentariu: