26 noiembrie 2006

Ground 60 - Day 5

Brrrr, s-a terminat!
A fost mai obositor ca in ceilalti ani. Lume mai multa. Sau poate imbatranesc eu...
Am avut senzatia ca in acest an procentul de nedecisi s-a micsorat simtitor. Asta inseamna ca cei care stiau ce doreau sa cumpere si aveau si bani pentru asta au fost bine informati in prealabil ( candva o sa va spun bancul cu prealabilul... da' nu acum!). Cel mai probabil din presa scrisa. Si sa nu uitam internetul - revistele electronice, forumurile si blogurile. Prea putin de la tv. (Visele mele cu o emisiune zilnica de 5 min. in prime time pe TVR 1 sunt absolut fantasy!)

Un clasament dupa ochi al vanzarilor Tritonic:

Fiction
1. China Mievile - Statia, Consiliul sau toate trei. Mai putin Cicatricea... ce nu va place,domnilor?
2. Kelly Link - Magia pentru incepatori. Multa reclama in 24 Fun si 7 Seri...
3. Neil Gaiman - Anansi Boys sau pachetul cu Zei Americani. Pentru cunoscatori...

Academice
1. Ghe. I. Barbulescu - UE Politicile Extinderii. Lansat in prima zi de targ. Autor cunoscut - a 3-a carte la Tritonic. In curand se vor retipari UE de la National la Federal si UE de la Economic la Politic.
2. toate pachetele de la comunicare... vom vedea exact care!
3. Oren Harari - Secretele lui Colin Powell. Marea surpriza a sezonului. Un nou tiraj pe drum. O carte in care eu nu am crezut in schimb se vinde la toate tarabele. Imi pare putin cam plictisitoare si plina de truisme. Ori vinde doar titlul ori chiar are lucruri interesante si fac eu pe snobu'.

Diverse
1. Retetele in franceza si germana. Cele in engleza se terminasera! (la fel ca si volumele de istorie: Istoria Aromanilor a lui Thede Kahl si Viata in vremea lui Carol I a lui Ion Bulei!)
2. Confsiunile unei neveste lenese si Confesiunile unei mame lenese. Parteneriatul cu ELLE ne-a ajutat.
3. aici chiar nu stiu... vom vedea.

Observatii
Pliantele au placut tuturor.
Voi reveni cu o prezentare a noilor directii Tritonic.

VIP News
Mireille e bine in Mexic - am vorbit la telefon.
Horia a plecat spre casa. Vine de sarbatori la negocieri.
Cautam un nou PR - tineti-ne pumnii, poate se leaga!

Asta-i! Fug la somn. Si maine e o zi (plina!)

Niciun comentariu: