23 noiembrie 2006

Ground 60 / D Day - 1

Iar v-am pacalit. N-am reusit sa scriu in seara de ajun a targului pentru simplul motiv ca ne-am chinuit sa asezam standul.
Si noi am scapat usor - pe la 22.3o, pe altii i-am lasat la lucru (am aflat a doua zi ca au plecat spre casa - ca sa se schimbe si sa revina mai fresh - pe la 5 am!) nu zic cine editura mare, adica foarte mare si cu nocturna ( A propos de nocturna - nu e bascalie, ca-mi sunt dragi! - da' daca mergeti sa cumparati carti de la Huma' luati-va si ochelarii de soare. Intreresanta ideea de a te lupta pentru inaltimi - Rao are pardoseala mai sus ca Huma', da' Huma' are schela mai inalta si lampile mai puternice.
Si cum ziceam - in ultima seara era cam jale - standul Ambasadei Frantei nu era montat si inca vreo cateva. De notat ca cei mari s-au jucat cu tot felul de amenajari personalizate. Doua standuri mi-au ramas in minte:
1. Elegant (chiar prea!) si sobru - Nemira. Culoarea furnirului foarte inspirata, de asemenea casetele de sticla, pacat doar ca reflectoarele de sus acoperea un pic literele logoului. Dar de, nimic nu e perfect. Felicitari!
2. Straniu dar foarte original - Cartier. O senzatie de pestera a hartiei maro. Initial m-a bulversat si mi s-a parut de prost gust, apoi m-am gandit la ca senzatia generata poate fi cea de complicitate si hibernare - o carte pentru iarna? Ok, o idee inedita!
In rest standuri clasice, monotone (unii foarte speriati de hoti - nu spui cine - editura cunoscuta - isi invelise tot standul plin de carti in folie de plastic - un fel de balot urias!...) si foarte putine artificii, doar ceva afise si autocolante.
Sa nu uit de acvariul enorm al TV Cultural - studioul de la fata locului - incepem si noi sa ne apropiem de Paris, Frankfurt,... usurel, dar ne apropiem!
Asta-i pana acum, revin cu ziua 1 !

Niciun comentariu: