28 noiembrie 2006

Cadavrul care rade...la urma!


Aceasta e a doua.
Pana acum - pagina 71 - nu prea a ras nimeni. Dar cadavre au aparut - un pic mai mult sange dar e ok.
Despre comentariul prietenului Mircea nu pot sa spun decat ca incercam sa facem carti pentru toate gusturile.
Chiar in aceste momente, Mike lupta pentru niste thrillere, daca nu le iau Rao sau Huma'...
Noi ne tot zbatem sa asezam coerent programul pentru 2007, e greu titluri multe si bani putini. De, editura mai micuta...
Alte noutati nu prea am.
Asta-i!

10 comentarii:

Anonim spunea...

putem vedea si noi pliantele de la gaudeamus? in special ala cu aparitiile pe 2007. va rugam mult de tot... prea am auzit multe despre ele :)

Bogdan Hrib spunea...

Cu mare drag, le trimitem prin posta. Dati-ne o adresa pe email: distributie@tritonic.ro sau office@tritonic.ro. Sau (dar suntem cam departe!) ne faceti o vizita la sediu...

Anonim spunea...

N-ar fi oare mai bine titluri mai putine, dar cu un buget suficient pentru fiecare? Intreb si eu...

Bogdan Hrib spunea...

Lucrurile sunt cam asa: daca nu le luam noi le iau altii - copyright-urile! Si in plus ce inseamna multe sau putine? 50 sunt multe? Dar 80? Buget de unde? De la cine?
Plus ca vanzarile, adica librariile zic nu-mi dai constant noutati nu vand!? Nu zic ca piata e normala dar regulile ei, bune sau proaste trebuiesc acceptate volens-nolens, altfel dispari!!! Si nu te plange concurenta!!!

Anonim spunea...

Pai, cand pleci la cumparaturi nu te uiti la cat ai in buzunar? Nu-ti pui intrebarea daca are rost sa intri-n cutare magazin? Sau te bazezi pe veresie si pe legendara "kindness of strangers"? Poate-s eu mai calculat din fire si nu-mi place sa m-arunc in cap fara sa stiu daca-i plina piscina, cine stie?

Bogdan Hrib spunea...

Stimabile, nu vreau sa intram in polemica, dar cred ca vorbim de lucruri diferite. Eu as zice ca nu sunt prea fericite comparatiile. Ba chiar sunt simpliste. Deci eu ma opresc aici. Si, a propos, ma arunc in cap stiind ca e goala piscina! Asta-i regula jocului! Daca scap, merg mai departe. Daca nu, ma calca in picioare cei care vin din urma si dispar ca si cand nici nu am existat. Ajutor, Mike si Horica, omu' mi-a sarit la beregata!

Anonim spunea...

Stai linistit, Bogdan. Nu sar la beregata, ca deocamdata nu-s niscai vampir :). Ma-ntreb si eu, ca simplu muritor, neshte lucruri... Regret sincer daca te-am atins cu ceva, dar mie mi se pare chiar interesant subiectul.

Bogdan Hrib spunea...

Intre timp ne-am linistit... Adica eu.

Anonim spunea...

Stii , de fapt Cadavrul care rade e un club...

Anonim spunea...

Hey, you have a outstanding blog here! With outstanding pictures and nice writing style. Keep up this work every week. Nice for share. That's post I'm really looking forward. I'm definitely going to bookmark you! Looking forward to reading more from you.
Thanks for valuable info and good day.

------------------------------------------
Searching for netbook computer today ? Cool laptop or netbook for You.