27 noiembrie 2006

Cartea placerilor... lecturii!


Am terminat de citit acest volum.
Am reusit. Si mi-a placut.
Usor de citit. Fara mult sex. Fara mult sange.
Cu umor si ritm.
Mai mult. Avem si alti cititori: Mike, editorul; Alex, graficiana si Mari, sefa distributiei.
Deci avem un fel de cvorum!
Un fel de Philip Marlowe mai modern, de sex feminin, cu acelasi umor, intr-o societate in care vampirii sunt cetateni...
Si mananca bataie de la inamici exact ca Marlowe, pentru ca in final sa invinga, desi victoria este grea si usor trista...
De citit!
Ma arunc in volumul 2 - Cadavrul care rade!
Asta-i! Pe curand!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Abia astept s-o citesc si eu. Alaturi de celalalt volum, desigur. Si de cele ce precis vor urma s-apara. Tare-mi doresc sa-mi placa! Am asistat pe-un atelier virtual la o adevarata canonada impotriva autoarei.