Surprizele toamnei - NEW MEDIA in colectia Comunicare / Media
Premieră pe piaţa românească, NEW MEDIA oferă radiografia unui fenomen global resimţit tot mai pregnant şi în România. Între evoluţie şi revoluţie, noile media reinventează formele comunicării online şi, lăsându-şi tot mai clar amprenta în comportamentul social, încep să transforme comunicarea umană în sine, relaţiile interumane şi, în cele din urmă, modelul social.
Web 2.0, blogul, podcastul, YouTube sau Second Life – cuvinte cvasi-necunoscute acum câţiva ani - sunt astăzi fenomene în sine, care marchează prezentul cu o forţă nemaiîntâlnită. Este o lume noua, o lume în sine, fascinantă şi inovatoare. O lume pe care putem alege să o îmbrăţişăm sau să o criticăm, dar pe care nu mai avem putinţa să o ignorăm. „Gutenberg 2.0” – poate fi pentru mulţi o struţocamilă. Ce ne facem însă când lumea, aşa cum o ştim, este brusc invadată de struţocamile? New media oferă un posibil răspuns.
Dorina Guţu, lector universitar doctor la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul SNSPA şi unul dintre promotorii noilor media în mediul academic romanesc, aduce obiectivitatea profesionistului într-un domeniu în care, cu sau fără voia noastră, suntem cu toţii părtaşi. De la impactului noilor media asupra politicii, până la interviuri cu personalităţi româneşti care au ales să se exprime prin intermediul blogurilor, cartea Dorinei Guţu are marele merit de a o deschide noi drumuri şi de a oferi perspective noi şi incitante.
O apariţie editorială necesară şi mult aşteptată, cartea Dorinei Guţu reprezintă primul demers profesionist asupra noilor media în spaţiul editorial romanesc. Într-o lume a culturilor comune şi a individualităţilor interactive, noile media ar putea reprezenta liantul necesar pentru o societate globală. New Media vine să vi-l înfăţişeze.
(prezentare oferita de autor / PR Tritonic)
PS Iar suntem primii intr-un domeniu! Multumim, Dorina. Asta-i...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu