05 septembrie 2007

Bordura TVR-ului

Am vrut sa scriu despre Rosia Montana si despre lansarea de la Caminul Artei, dar trebuie sa incep cu bordura TVR-ului...
Se facea ca pe la 6.35 m-a apucat brusc o pofta neostoita de citit. Si cum ma aflam la susnumita lansare (vezi si postul de mai jos - am stat putin, dar am apucat sa aud cum organizatorii nu ne-au pomenit printre parteneri. Saracul Stefan, colegul nostru, statea ascuns pe dupa usa de sticla si incerca sa vanda FRIDA cu pret redus: 35 lei! Fara prea mare succes...), am insfacat o carte mare, singura aflata prin preajma, hardcover-ul cu romanul Frida, si m-am aruncat in masina, gandindu-ma unde gasesc un loc retras, tihnit, umbrit si comod pentru a citi.
M-am bagat printre stradutele ce ies in Aviatorilor si pe un colt am gasit un loc de parcare liber. Din nou am insfacat cartea si am cautat un spatiu pentru a-mi potoli dorinta. Cu TVR-ul la 2 pasi, m-am asezat pe o bordura, chiar in fata.
Ciudat! Erau si altii acolo... Tot cititori! Cata pofta de lectura! Apoi au tot aparut... nume celebre, jurnalisti, bloggeri, necunoscuti (pentru mine, binenteles!) Mai, mai, ce se intampla aici? m-am intrebat, dar am continuat sa citesc. L-am salutat pe Cartarescu, pe O. Soviany (citea cartea Lorenei) si pe Miruna, pe Horea Badau (cel cu asociatia consumatorilor de media), pe Razvan Tupa, Viviana de la Trei si altii. Dintre apropiati: Ona, Jen si Mike... Apoi deodata, ca-n filme, a aparut o masina albastra pe care scria Jandarmeria. Am avut brusc un deja-vu... Apoi am oftat usurat, ma speriasem...
Am mai citit un pic, am mai vorbit, s-au facut poze (amintiri?), s-a filmat... Eu tot citeam si nu pricepeam ce se intampla. Atat de multa lume citind in acelasi loc? Ciudat. Si totusi, am mai vazut asta (o sa ziceti ca sunt snob) pe iarba din Central Park NYC si, parca, la Paris, Londra, Praga... De ce nu si la Bucuresti?! Asa ca am tot citit pe bordura comoda pana pe la 8 fara 10 si apoi am plecat salutand din cap...
O ora de lectura pe bordura! Placut! Ar trebui sa mai incerc! Asta-i...


Niciun comentariu: