10 februarie 2007

De ce nu raspund la telefon ?...

Toti ma acuza ca nu raspund la telefon - la cel mobil, evident!
Mai si raspund, din cand in cand.
Totusi de ce nu raspund:
1. pentru ca nu pot - adica: sunt intr-o sedinta si nu vreau sa o intrerup, sunt intr-o intalnire si nu e politicos sa o intrerup (telefonul fiind inchis), am iutat aparatul acasa, pe birou, la baie, in bucatarie, in haina sau in masina, sunt la baie, mananc, beau apa, suc sau cafea, am un copil calare pe mine, imbratisez sau sarut o presoana si cam atat;
2. pentru ca nu vreau - adica: sunt obosit, nervos, imi vine sa fug pe Marte sau in Cuba, ma doare capu', am alte probleme superurgente, nu cunosc numarul, nu-mi place numarul, nu-mi amintesc de persoana respectiva sau, din contra, imi amintesc si multe altele.
Or mai fi si alte motive dar nu imi vin in minte.
De exemplu pentru ca nu aud telefonul atunci cand e muzica in masina...
Asta-i...

Niciun comentariu: