01 februarie 2007

Happy birthday, Mike from Sofia !

Iata-ne la Sofia.
La etajul 1 al unei casute din centrul Sofiei, casuta ce poarta numele "Be my guest" Hostel.
Adica o fosta casa batraneasca transformata in hotel de o stea pentru tineri. Tineri ca noi: Mike, Horia si cu mine...
Drumul a fost naucitor: iesirea din Bucuresti a fost ucigatoare, vama cu buletinul foarte stimulanta...
Sa nu credeti ca nu mai sunt taxe! Sunt: travesarea podului 20,5 RON si vigneta la bulgari (minim) 5 euro.
Au urmat sosele pustii si multe gropi, serpentine si rotile necentrate ale Meganelului, un pic de lapovita si multe opriri pentru restroom si tigari. Cel mai simpatic a fost ocolul prin Pleven (Plevna) - ca sa mancam ceva. Ne-am oprit la un hotel enorm, turn (de tipul celor din resedintele de judet din Ro), cu un restaurant in care am fost unicii clienti. Am cerut spaghete bolognese si am primit taitei de supa cu un pic de sunca tocata si suc de rosii. Dar au fost ieftine si comestibile. Un alt mister - am cerut Cola si am primit Pepsi, dar... l-am baut!
Dupa o masa copioasa la Happy impreuna cu amicul Hristo Postakov, acum se bea palinca de Satu Mare si se vorbeste in englezeste.
Maine - negocieri grele...
Pentru Tritonicnews, live from Sofia, yours, BH !
Asta-i...

2 comentarii:

Unknown spunea...

N-am crezut ca esti chiar asa de rapid! Ti-ai scris impresiile chiar inainte de a-mi face modificarile la Frida! Asta da constiinciozitate!
Bafta la negocieri!

Anonim spunea...

La multi ani lui Mike! Sper ca a facut cinste! :D [dar nu cu carti :P]