27 februarie 2007

Tendinte... clujene !

PR TREND
Teorie si practica in publicitate si relatii publice

Delia Cristina Balaban
Flaviu Calin Rus
coordonatori
(Univ. B-B Cluj Napoca)


Volum colectiv cu peste douăzeci de autori... ce adună lucrările celei de-a doua ediţii din seria de conferinţe internaţionale PR Trend. Teorie şi practică în publicitate şi relaţii publice organizate de Catedra de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul Universităţii „Babeş-Bolyai” Cluj-Napoca. Cele mai moderne problematizări într-un domeniu nou, revendicat de mulţi, cunoscut şi înţeles de puţini se găsesc în acest nou titlu, PR Trend, apărut în colecţia Comunicare Media a editurii Tritonic. Coordonatorii, Delia Balaban şi Călin Rus, reuşesc să pună laolaltă contribuţii ale unor autori la modă, din Germania şi Italia, de la Universitatea Bucureşti, de la SNSPA, de la Universitatea Al. I. Cuza din Iaşi, precum şi de la Universitatea Lucian Blaga din Sibiu.
Disputa dintre tagma teoreticienilor şi a celor care încearcă să transforme în business ce se scrie în cărţile de PR continuă şi în întâlnirile Asociaţiei Române a Profesioniştilor de Relaţii Publice, din care fac parte aproape toţi cei care au contribuit la acest volum. Cele mai multe teorii sunt axate pe relaţia dintre organizaţie şi public (...). Din această perspectivă, rolul esenţial revine evaluării situaţiei şi luării unor decizii strategice. În acest fel, relaţiile publice devin o funcţie a managementului, specialiştii din relaţiile publice ocupă o poziţie la vârf în conducerea organizaţiei, iar modelele teoretice sunt marcate de problemele deciziei - subliniază, despre subiect, Cristina Coman.
( Mireille Radoi)

In tipar. In curand in librarii. Asta-i...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Conferinta PR Trend 2007 a fost interesanta, astept sa particip la cea din 2008. Nu am apucat sa pun mana pe carte insa sper sa o fac curand.

www.davantage.wordpress.com