05 februarie 2007

Advance Reading Copy pentru Frida

Vrand-nevrand am stat cu totii astazi sa pregatim niste advance reading copy / not for sale ale romanului Frida. Partenerii nostri de la Tabu fac o mare lansare a numarului pe februarie asa incat vom oferi si noi onoratei asistente volume in avanpremiera. In lumea "civilizata" acest sistem are vechime si este obligatoriu pentru a avea din vreme recenzii pentru un volum nou aparut. M-am exprimat cam abulic, dar ati inteles ce am vrut sa zic.

Azi a sosit si a doua politista: Dansul mortii.
Deja Dune: Casa Atreides, Powersat si Zimbetul ucigas se afla in librarii. Dar nu pentru mult timp. Am fost informati ca vanzarile la Dune merg neasteptat de bine. Ieri seara in Diverta Mall mai erau vreo 4 volume pe masutele Tritonic. Deci grabiti-va! Asta-i...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Am reusit astazi sa cumpar DUNE Felicitari pentru reusita colaborarii cu M.P.As fi curios care a fost tirajul la DUNE [DACA NU E SECRET]Intrase frica in mine ca nu o sa o mai gasesc si tot intrebam de ea de vineri pe la diverta[eu sunt din DEVA]Un sfat de la mine:faceti-i cat mai multa reclama ca multi nici nu stiau ca osa apara.

Bogdan Hrib spunea...

Felicitari pentru achizitie. Tirajul va fi public dupa epuizare... Deocamdata mai avem destule. Citit placut!