05 ianuarie 2007

Friday night... news !

ZIMBET UCIGAS / Lisa Scottoline / Crime Scene / fragment- capitolul 1
(...)
- Domnule Cott, nici un avocat nu poate lua toate cazurile, îi răspunse Mary, apoi ezită. Bennie le spusese asociaţilor să nu vorbească cu Premenstrual Tom, dar dacă i-ar fi putut explica situaţia, poate că ar fi încetat să mai sune. Cred că Bennie v-a spus de ce cazul dumneavoastra nu ar putea fi cîştigat. A practicat dreptul constituţional mulţi ani şi judecata ei este excelentă, aşa că...
- Toţi judecătorii sînt băgaţi în asta! Sînt corupţi cu toţii, pînă la ultimul! Primăria este un cuib de conspiratori şi corupţi! Primarul îi are pe toţi în buzunar!
- Domnule Cott, judecătorii nu sînt corupţi, şi cazul dumneavoastră ar ajunge într-un tribunal federal oricum...
- Nu mă păcăliţi, nici una din voi! Dă-mi-o pe domnişoara Benedetta Rosato la telefon în momentul ăsta! Ştiu că-i acolo! Trebuie să fie, acasă nu e!
Mary clipi.
- De unde ştiţi că ...
- Am fost la ea acasă! Am batut la uşă, am aşteptat să-mi deschidă. Ferestrele erau întunecate!
Mary înţepeni.
- De unde ai adresa ei?
- Din cartea de telefoane, am căutat-o! Crezi că-s un incapabil? N-oi avea eu o diplomă drăguţă în drept, dar nu sînt un incapabil, DOMNIŞOARĂ MARY DiNUNZIO!
Dintr-o dată lui Mary nu-i mai păru rău pentru el. Acum striga mai tare, aproape urla.
- AM SPUS dă-mi-o pe DOMNIŞOARA BENEDETTA ROSATO la telefon ÎN MOMENTUL ĂSTA! ŞTIU că e chiar acolo, lîngă tine!
- Domnule Cott, dacă aţi vrea doar...
- NU MĂ MINŢI! Să nu îndrăzneşti SĂ MĂ MINŢI!
- Domnule Cott, eu nu...
- Vin acolo, CĂŢEA MINCINOASĂ! Vin acolo şi o să te ÎMPUŞC...

(din 1 februarie in librarii...in toate librariile!)

Motto:

O femeie este ca un pliculeţ de ceai. Nu ştii cît este de tare pînă cînd nu este în apă fierbinte.
Eleanor Roosevelt

Traducere şi note de Cezara-Maria Păstrăv
Redactare Bogdan Hrib
Coperta colecţiei Alexandra Bardan

Asta-i! Mai multe maine (despre discutia secreta de astazi de pe Calea Mosilor - 7 ore, B.B.Bear, Mr. B.B. and H&H !!??)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Uite, chiar suntem cu TOTI ochii pe voi! Apetisant decupajul din roman...il luam si pe asta.
Dar unde-i discutia secreta?
Spor!
Sanda

Bogdan Hrib spunea...

Discutia secreta a fost ieri la Casa Jienilor (e un restaurant!) si avut ca subiect principal destinul Millennium Press in asocierea cu Tritonic. Inca nu dam publicitatii rezultatele... asa ca sa marim suspansul!