25 ianuarie 2007

Alte secrete...

Unor distinsi cititori nu le-au placut secretele mele. Erau pre soft.
Telenovela cu liceul? Colega de care m-am indrogostit si am dus-o acasa pe jos prin nameti 10 km din Pantelimon in Ozana pe 1 ianuarie acum vreo 20 si ceva de ani... Dar care nu a fost prietena mea pentru ca era indragostita de cel mai bun prieten al meu... Curat telenovela...Dar chiar asa a fost. Inte timp m-am revazut cu toti acum 2 ani la aniversarea a 20 de ani de la terminarea liceului (Misu Bravu). Prin anul I de facultate istoria s-a repetat cum diferit: noi ne iubeam si cel mai bun prieten al meu suspina pe la colturi. Mi-a dat un ultimatum: eu sau ea? Am zis ca e mai important un prieten vechi decat o iubire noua... I-am pierdut pe amandoi... Asa-i in tenis! (zicea Caragiu pe vremuri...)
Vom reveni. Asta-i!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Da! Ei, asa mai merge...."Liceenii", "Lacrimi de iubire" si alte glorioase productii s.a.m.d. - hihi! Ca i-ai pierdut pe amandoi, probabil ca asa s-ar fi intamplat si daca nu era la mijloc triunghiul cu pricina...c-asa-i in tenis chiar daca nu joci tenis.
Iar pictura cu bojdeuca, peretii, butucii era de dragul artei (o mica natura moarta cu gura sobei).
Da de rea ce-am fost, am uitat sa zic ieri ca secretele nr. 4 si 5 sunt tare frumoase. Asa ca zic acus. Noroc cu secretele si nesecretele! Haideti la ceai in Ardeal, sa auziti aici secrete colosale!
Sanda