12 ianuarie 2007

Cei trei M...


Am vrut sa asez aici fotografia lui Mike H, adica M. John Harrison, autorul britanic al Viriconiumului editat la noi si al altor carti (in pregatire).
Din doua motive nu am facut-o!
Cineva apropiat m-a intrebat ce face alt M., adica Mireille si nu am stiut ce sa-i raspund. Apoi pe seara am vorbit cu doamna si m-am plans vreo 20 de minute (imbogatind retele de telefonie mobila din Ro si Mexic - stiti ce frumos vorbeste roboata de la reteaua mexicana, o bomboana!), ca librarii nu platesc (cei mari, aia cu librariile din mall-uri, nu spui cine, ca-s importanti!) si ca se intampla o multime de alte intarzieri... Nu cred ca s-a bucurat prea mult auzindu-ma...
Si al doilea - alt Mike H., adica Michael Haulica nu a avut timp sa-mi trimita fotografia de pe computerul lui. Nu a avut timp pentru ca am lucrat ca disperatii sa pregatim vreo 14 oferte pentru titluri noi pe care sa le trimitem la agentul roman...
Asadar Mireille in Mexic, M. John Harrison la Londra, dar in 6 - 9 iunie la Bucuresti si noi ceilalti in Coacazelor... Cine-i mai castigat? Asta-i!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ce bine arata Mireille! Frumoasa si fericita.

Anonim spunea...

ti-am trimis poza lui Harrison

Bogdan Hrib spunea...

Da, o sa o vedem curand in carne si oase... Merci Mike pentru poza lui Mike... o instalez azi.