01 ianuarie 2007

URA si la gara!

Asa se zicea pe vremuri: URA si la gara!
Acu' e altfel!
Cica: UE si la gara!
Ma rog, unii la autogara!

Azi a fost soare si cald.
Mi-ar permis o placere de care nu-mi mai aminteam. Ultima oara cand... Nimic! Nu mai tineam minte!
M-am asezat pe o banca aflata pe trotuar la cativa zeci de metri de blocul meu (multumim, dom' primar de sector 3!), in plin soare de ianuarie, la vreo 8 sau 10 grade si m-am apucat cu zambetul pe bune sa-mi sun prietenii si cunoscutii si sa le urez "La multi ani!". A fost un regal. Strada linistita. Putini trecatori. Cateva vrabiute ciugulind apa din balti. Oameni frumos imbracati pasind hotarati, cu flori in maini, spre mase de pranz la rude... Am trait ca intr-un film american, comercial si cu happy-end. M-am bucurat sincer. Sper sa va fi bucurat si voi de asemenea clipe azi. Sau, macar, bucurati-va ca a existat cineva in prafuita si nesuferita asta de capitala care a zambit pe o banca in soare vorbind cu prieteni de peste tot.
Va multumesc.
Bucurati-va de 2007.
Daca mai stiti sa o faceti. Daca nu, treceti in agenda sa mergeti la un curs. Fericirea e usor de fabricat, trebuie doar sa cunosti reteta si sa ai la indemana tot ce iti trebuie.
Asta-i!

2 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani! Sa fiti cel putin la fel de prolifici si bucurosi de munca voastra! Aveti fani si in Ardeal, mai ales pt. colectia fiction!
Dar Cine e Ronin, cel care a mai crescut?
Cu mult bine, Sanda

Bogdan Hrib spunea...

Ronin este un ciobanesc german de un an si jumatate. Prietenos dar pe poarta scrie "Caine rau". Cine vrea sa incerce?...