10 decembrie 2006

Sa dam Cezarului...


Cezarul fiind Horica! El a publicat acest cadru... maret pe blogul lui.
Se cuvin precizari:
1. Doi barbosi dau mana unind Nordul cu Sudul (mai ceva ca in Razboiul de Secesiune al SUA).
2. Pe fundal Stefan Ghidoveanu ne priveste sceptic: a mai auzit (la radio!) el multe din astea!
3. Undeva in dreapta (in afara cadrului), Margareta Paslaru semna autografe aruncand priviri geloase spre noi - participantii la lansare.
4. Mii de vizitatori ai Gaudeamusului nu ne bagau in seama, nestiind ce-i asteapta!
5. Ona a realizat fotografia! (sper sa nu gresesc)
6. Mike nu apare - pregatea o noua serie de oferte pentru achizitii de drepturi...
7. Cei de la statia de amplificare se plictiseau de moarte asteptand sa terminam...
8. Asta-i, ca de altceva nu-mi mai aduc aminte!

8 comentarii:

Anonim spunea...

Vezi acelasi cadru publicat si in urma cu vreo doua saptamini, pe blogul domniei tale :)
Semnat: Cezar

Anonim spunea...

Vezi acelasi cadru publicat si in urma cu vreo doua saptamini, pe blogul domniei tale :)
Semnat: Cezar

Anonim spunea...

sper ca tritonic sa publice cartile de la millennium press.Dl URSU nu a dorit sa mi le trimita prin posta desi l-am sunat de vreo 4 ori.In librariile din orasul meu nu le-am gasit.Oricum felicit Tritonic pentru fiction.ro La cat mai multe aparitii.Radu

Bogdan Hrib spunea...

Ai dreptate, Horia, dar nu l-am pus eu acolo... Si daca e de doua ori, e mai bine - sa nu ne uite lumea! Ca doua batai strica, dar o poza de doua ori... nu ! Scuze pentru semnatura - fuse o confuziune din necunoastere!

Bogdan Hrib spunea...

Stimate domn Radu, iti garantam ca ti le vo trimite. Rogu-te mai explicit, despre care oras e vorba? Sa stim si noi... Multumesc.

Anonim spunea...

DEVA.Era vorba de carti aparute la Millennium Press.Cele de la Tritonic le-am cumparat aproape pe toate[mai putin Veniss si cele cu vampiri]Am o mica intrebare.de ce nu apar si cartile de la M.P.in librarii ca si cele de la Tritonic?

Bogdan Hrib spunea...

Vor aparea. Promitem. Horia, Mike si cu mine! Incepand din februarie!

Anonim spunea...

Le astept,mai ales DUNE!Multumesc pentru informatii.Daca apar in librarii o sa fie mai simplu.Succes si la cat mai multe carti fiction.ro