01 decembrie 2006

Noi despre Jeff si Jeff despre noi!



Azi ziceam ca n-am inspiratie, apoi am vrut sa scriu despre o formatie simpatica ( Keane se numeste, iar albumul e "Hopes and Fears", nu stiu ce muzica este, adica ce nume are; mie imi place - voi reveni!), dar am aflat ca Jeff zice de noi una-alta.

Asa ca am pus imaginea asta ca sa aratam ca de la Cetatea Rasnovului, pe cer senin si sub atenta indrumare a lui Mike lucrurile sunt foarte serioase; nu cum zice domnu' Jeff la adresa de mai jos.

http://www.sfsite.com/columns/jeff237.htm#Next%20Time

Asta-i!

2 comentarii:

Horia Nicola Ursu spunea...

Ce vremuri, domnul meu, ce vremuri... Apropo de poze: vreau sa le vad pe toate. Nu-ti faci o pagina pe flickr.com, pe undeva?

Bogdan Hrib spunea...

Frumoase si glorioase vremuri. Mike a primit ieri o tona de foto. Nu stiu si nici nu prea am timp de asezat foto. Pentru Horia pregatim un cd cu livrare la Bucuresti, pentru ceilalti cate una-doua pe blogurile noastre. Multam.