31 decembrie 2006

A propos: intram in UE

O buna prietena mi-a scris azi ca desi toti se isteriseaza cu "intrarea", viata ei nu se va schimba prea mult. Poate fi corect. Unii dintre noi eram deja in UE. Cumva... Si totusi eu sunt dintre cei care vor pune un steag tricolor in balcon (la sediu avem de mult timp 2 drapele - un Ro si un EU!), vor fi multi, vor fi putini? Cred in EU / UE dar mi s-a redeschis apetitul de patriotism. Macar un pic. La multi ani, romani europeni!

Multumesc pentru rabdare, intelegere si curaj celor care au stat alaturi de noi si de mine. Nu totdeauna au fost mai fericiti sau mai multumiti. Desi noi / eu ne-am straduit. Cateodata lucrurile au mers mai greu, mai prost, prost de tot sau deloc! Noi am fost de buna credinta. Vom fi la fel. Sper sa ramaneti cu noi. La multi ani, familie, prieteni, colegi si colaboratori!

Asta-i tot pe 2006! Sa ne vedem cu bine maine in 2007!

4 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani! Si sa crestem in 2007 fata de 2006 cam cit am crescut in 2006 fata de 2005.

Anonim spunea...

La multi ani!An nou fericit si cat mai multe aparitii!

Bogdan Hrib spunea...

Si mai bine de atat daca se poate. Cu masura si cu atentie, dar cu vitejie si indrazneala. Multumesc, Mike, vom fi alaturi, umar la umar (suna cam patetic, dar e adevarat),si ceilalti asemeni - colegi si prieteni! Venceremos!

Anonim spunea...

mul?umiri foarte interesant,