14 decembrie 2006

Fara o zi !

Ironia sortii - nu am avut net acasa.
Apoi am incercat sa lucrez cu micul BlackBerry - se pare ca nu sunt prea tehnic. Am reusit ceva apoi am sters - evident din nestiinta - totul. Sau neatentie...

Deci ieri 13 dec. nu am reusit sa postez nici o insemnare.
O fac acum, recuperand de pe micul device textul scris ieri - un fel de a te scarpina cu dreapta la urechea stanga.
------

Ultima zi la 39 si nu am internet acasa. Ingrozitor! Noroc ca tehnica ofera intotdeauna alternative si scriu de pe un mic BB.

Intai despre aventura bulgara:

O noapte dormita in tren, cu vama dubla, prietenoasa dar plictisitoare, cu pierdut timpul prin gari (Giurgiu si Ruse), cu trezit la 5.50, spalat pe ochi si coborat in Sofia care arata cam ca Bucurestiul in '95 (sa ma scuze prietenii bulgari, dar frigul, gunoiul si betivii nu pareau europeni..?!

Apoi o cafea buna la prietenul lui Mike de la Kiev, Cristo Pocitakov (sper ca transcrierea romana a numelui sau sa fie corecta!), scriitor sf, publicat si in Rusia si Spania, pe langa Bulgaria natala.

In fine, asediul agentiei literare (lung de peste 3 ore!), conusa de cele doua Drumeve, mama Ana si fiica Mira; asediu incheiat cu succese. Pazea concurentei! Titluri de top, dar deocamdata...no comment!

Din nou trenul de noapte si vama dubla intre 2 si 3 jumate - ca sa-ti dea o pauza la somn. La 6 dimineata - bucurosi ca vedem Gara de Nord si, mai ales, pe Marius venit sa ne salveze...

Asta-i!
Despre Premiile Vladimir Colin - maine pe lumina!

4 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani, carti multe si deplasari cel putin la fel de profitabile.

Anonim spunea...

La multi ani, sanatate si tot mai sus! Pupaturi si de la fete!

Anonim spunea...

Pai daca-i pe-asa: la multi ani! Sa traiasca domn' editor!

Bogdan Hrib spunea...

Multam, domnilor!