15 decembrie 2006

40, Catavencu si Colin...

Si a fost si ziua asta!
Lunga si grea..., dar frumoasa.
Nu pot decat sa multumesc tuturor celor care mi-au urat La multi ani!
Ceilalti - cei care nu ma sau ne plac au tacut din gura...
Multumesc pentru telefoane, mesaje si emailuri - de peste tot!

Seara s-a incheiat cu petrecerea trustului Catavencu, la club Spice pe Calea Victoriei. Frumos. Lume cunoscuta. Iris in concert! Bravo Catavencu! Multumesc doamnelor si domnisoarelor (stiu ele care) din umbra PR-ului / marketingului de la Catavencu.

Despre Premiile Colin?
Ca sa nu o mai lungesc:

1. ideea de a da trei premii ierarhizate I, II si III si dupa aceea de a spune "toti sunt la fel" sau "scrie Premiu si nu numarul lui!" mi s-a parut nefericita de doua ori: a/ pentru ca asa s-a hotarat de catre oraganizatori/juriu - eu personal preferam de exemplu un "Premiu pentru opera magna". unul pentru roman, altul pentru povestiri, altul pentru debut si tot asa, ca la lumea de peste ocean. Si b/ pentru ca nu toti cei din juriu si-au asumat-o - la inceputul laudatio-ului pentru Florin Patea s-a inceput cu "asta nu e premiul III, e doar UN premiu" si tot asa.

2. nu s-a indoit nimeni (cred eu!) ca marele castigator va fi Dobos cu Abatia. Sincer nu am inteles daca s-au premiat autorii sau volumele - un volum, 2 volume (Patea) sau 3 volume (Dobos). In cazul lui Korn, eu personal nu am inteles despre ce carte era vorba...

3. mediatizarea a fost sub orice critica: in afara de fani, scriitori si ziaristi nu prea am vazut oameni de pe strada. Nu am vazut scris nicaieri despre eveniment INAINTE de a avea loc. Micile afise (A3) pe care le-am primit nu avea oe ele inscrisi sponsorii Amaltea si Tritonic - pacat! Felicitari domnului Hobana pentru initiativa, dar pacat ca nu a avut un staff care sa se ocupe de asezarea cartilor in librarie (acel mini raft de la intrare era jalnic!) de un pic de reclama, comunicate pe agentiile de presa, etc...

4. s-a vorbit mult si prea... prieteneste. Mi-as fi dorit sa se vorbeasca mai mult despre autori si poate sa existe scurte bio-bibliografii ale lor... Felicitari pentru plachete!

Asta-i deocamdata!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Pentru nişte premii moşite vreme de 4 ani, a ieşit, se pare, o mare kestie amatoristică. Remember Premiile Kult, în ianuarie? Atunci, toata treaba cu organizarea s-a făcut în două zile, prin telefon, de la 650 de kilometri distanţă, şi tot se pare c-a fost o treabă mai bună, şi din punct de vedere al participării, şi al organizării, şi al mediatizării.
Păcat de un brand cu mare potenţial făcut de căcat.

Bogdan Hrib spunea...

Alo, domnu' Horica nu folositi cuvinte d-astea cu ... Speriem cititorii. Da' intr-un fel cam asa fuse. Totusi pentru Kult 2007 poate ne consultati si pe noi ca doar am fost la negocieri in Carturesti vinerea trecuta. Pe curand.

Anonim spunea...

yo!
la multi ani! acum am trecut p-aci, s-am vazut ce-am pierdut: urarile de la multi ani in direct.
sa iti fie cald si bine, si lumina si bucurii.

Bogdan Hrib spunea...

Mutumesc April Sea (super nume - suna bine si in Ro - Marea de aprilie! Asa e pe Ro?) dar nu prea va stiu in lumea reala... Va multumesc cu prietenie si mai veniti pe la noi prin blog!