28 august 2007

Cartea-n fan - retrospectiva (episod 1)

Lansare Asteptand-o pe Sara si Nu sint guru in cortul de Literatura & Teatru. Se observa sponsorii locali. Undeva in dreapta in afara cadrului se pregateste Mihai Gotiu cu Morminte in miscare - fragment de roman in lectura autorului. In cort racoare si lume pe iarba, printre musafiri Miruna V si Octavian S. Pe altii nu-i stiam.

Andreea in fata CORTURESTI-ului asteptand cititorii-cumparatori. Un moment cu soare canicular, sambata pe dupa amiaza. La mare pret Alfabetul pietrelor, Dusa cu capu' din LIT si Obiecte ascutite din Premium (s-au vandut toate. Cea mai tare vanzare - o tanara din Rosia Montana, proaspat admisa la o facultate in Bucuresti si venita cu mama in Fanfest, a cumparat - cu banii mamei, evident - toate trei (!?!) volumele din Premium)
Mike zambitor - se vinde SARA si e soare afara. Bere buna si ieftina, mici si fasole la cazan. De gat ii atarna ecusonul cu FANFEST LITERATURA. Si eu am avut unul. Andreea a fost PRESA.
Si dai si lupta, neicusorule! Autografe pe SARA pentru fete tinere si dragute. In spate vegheaza Andreea, cu punga pregatita.
Duminica n-a mai fost atat de vesel. Surprinsi baricadati in cort, in timp ce afara turna cu galeata. Am cam avut de furca tot mutand cartile de afara inauntru si invers de vreo patru ori. Pune plasticu', aseaza pietre, lupta cu vantul, sterge cartile de picaturile de apa ("Care mai ai vreun servetel uscat?") Am razbit pana la urma...
Seara de duminica. Am strans cortul, cu alte hei-rup-uri si emotii. Pana la urma am reusit. Un ultim salut muntilor si coboram spre Rosia unde eram cazati.
Alte aventuri - orase parasite, prapastii si politie... in episodul urmator. Asta-i...

Niciun comentariu: