02 iulie 2007

Pana mea... unde e?

Azi am vazut pentru prima data in viata mea un exemplar din PANA MEA (numarul 2 / iunie). Auzisem multe, dar nu vazusem. Uff, eternele probleme de comunicare...
Asa incat sa o luam pas cu pas:

1. am cautat caseta tehnica - voiam sa trimit si eu cateva carti spre recenzare. Nu am gasit-o. Ma poate ajuta cineva? Cine e redactor sef? etc...

2. am citit mai atent si am gasit blogul (http://pm.ablog.ro/)- super simpatic, dar tot n-am gasit o adresa...

3. pe pagina 2 gasesc un Top Blog Literar. Cu surprindere la pozitia 9 se scria despre acest blog. Surprins e putin spus - nu credeam ca sunt atat de citit (cu suparare am constatat ca saptamana trecuta aproape mi s-au injumatatit cititorii. Am scris putin si prost? Au inceput vacantele?)

4. lume cunoscuta - terorista si white noise, Vakulovski si Diana Geacar (pe unde mai esti Diana acum? voiam sa mai discutam de unele proiecte... - la fel, caut o adresa...)

5. o colectie de selectii de bloguri care de care mai literare si culturale si diverse si cu de toate... oare cat timp mi-ar lua sa le caut, citesc, inteleg, judec pe toate?

6. de pe la pagina 3 incep sa ma isterizez - Polirom si Cartea Romaneasca peste tot! Sa ma ierte Dumnezeu ca nu sunt invidios (ba sunt, da' numai un pic!), problema e ca am si eu cativa autori romani si nu stiu cum sa-i arunc pe piata - pe la Criticii noi si vechi de prin gazete...

6. as vrea sa mai aduc tineri scriitori la noi in colectia LIT (daca ati auzit de ea...) si nu stiu cum sa le zic celor de la PANA sa ne mai bage si pe noi in seama. Ar trebui sa mai comentez pe la ei pe blog? Sau sa le fac o cerere oficiala?

7. Iulia Balcanas - avem si colectii academice: Comunicare/Media si Sociologie. Ai ceva pentru noi? Sau poate un roman? Expresia McScritorii mi se pare simpatica. Bietul domn Ritzer cu McDonaldizarea lui ar fi foarte fericit. Felicitari, domnisoara.

8. duelul Alex. Matei vs. Ang. Marinescu - beton, as zice. Bomba de final: "Schimb, din nou, registrul." (Ang. Mar.)

9. apoi in pag 7 - replica. Si caseta lui Tupa.

10. pag. 8 - Stefania Mihalache, unde vei publica al doilea roman?

11. am obosit, asa ca sar:

12. ancheta De ce migreaza autorii de la o editura la alta? e la fix, pacat ca a fost "rezolvata" rapid. Poate va mai continua. afirmatiile de tipul:
Intre o casa de editura cu 300 de exemplare tiparite si un blog cu 400 de vizitatori zilnic, prefer a doua varianta.
mi se par periculoase si usor inexacte. Sunt edituri care tiparesc 300, altele 1000, altele (putine) 2000 ex. Noi in LIT am tiparit 1000. Cred ca este onorabil. Si mai cred ca blogul si cartea tiparita sunt complementare si nu concurente.
Dar poate ma insel.

13. Felicitari, Calin Vlasie. In clasamentul editorilor romani (oameni, nu firme) l-as aseza in top 3!

14. Salut, Sorin Stoica. Te-am cunoscut si am editat impreuna (cu proful tau de la Jurnalism si cu o grupa de studenti) un volum simpatic Televizorul in Micul Infern. Ma bucur ca ne-am cunoscut. Si cine stie cand ne vom revedea...acolo!

15. In Best of 1979 - 2007 la POEZIE apare un volum editat de noi (pe vremea Tritonicului de Cluj) - Stefan Manasia / Amazon si alte poeme (2003)

16. Buna, Ionuca. Ce mai faci?

17. Uff, acum a aparut si Corint...

Asta-i... (si eu cu cine votez?)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Am citit pe nerasuflate... Dar pare un mesaj de tipul "Suntem buni si nu ne vede nimeni"(am facut, am dres, am...si noi, si noi!). Glumeam (pag 24 , editoriada, a avut la primul nr Brumarul ca invitat). Bun, de ce sa vorbim asa? Pe blog exista, ca si-n revista o adresa de mail. La vedere.Deci pana_mea2007@yahoo.com; un_cristian@yahoo.com

Bogdan Hrib spunea...

danke, merci, thanks,... Ne cam plangem, ce sa facem si noi, da' ma bucur ca ne-ati bagat in seama. pe principiul: copilul care nu plange nu primeste de mancare... pe curand, asta-i... da' carti tot nu stiu unde sa va trimit...

Anonim spunea...

Ionuca e bine, multumesc de intrebare. Doarme mult, nu citeste la fel de mult pe cat ar vrea, se bucura de vacanta acasa, dar asteapta sa se intoarca in Bucuresti :)