20 iulie 2007

Jos palaria, Nea Bogdane

Sa vad si sa nu cred - o superrecenzie la ZEI AMERICANI aparuta in Observatorul Cultural sub semnatura lui Bogdan-Alexandru Stanescu. Am crezut ca nu vad bine. Am verificat ceea ce stiam, dar nu mai eram sigur. B.A. Stanescu e director editorial la Polirom. Si a scris despre Tritonic... Ma bucur ca se poate. Multumim, Nea Bogdane. Nu ne-am cunoscut, dar m-am bucurat pentru bursa ta londoneza si pentru colectiile tale. Felicitari. Si sa dea Dumnezeu sa ciocnim un pahar intr-o zi...

Cat despre Gaiman, ma bucur ca isi face din ce in ce mai multi prieteni. Mi-ar placea si ciocnesc si cu el un pahar. Pana atunci am savurat PULBEREA DE STELE si citesc pe furate de la Mike, primul print al traducerii romanului NICAIERI (Neverwhere). Sa traiasca si domnu' Liviu Radu, ca fara domnia sa, Gaiman nu vedea limba romana. Si sa ne ierte cand ne facem ca-l uitam. Noi nu il uitam niciodata, doar ca nu reusim sa ne tinem de cuvant.

Diseara in Mangalia, maine in Vama Veche, cu Frida, Lorena si Victor, plus seniorul Guru, plus Andrea si Sorin si cel din urma eu. In Mangalia la Centrul Cultural cu Gigi Todor, la Vama in crasma PAPA LA SONI. Asta-i...

Un comentariu:

Anonim spunea...

unde-i mirarea? intai de toate, bogdan e critic literar. si inca unul dintre cei mai buni.