23 noiembrie 2007

Ziua 2 la Gaudeamus

Intai m-am trezit cu o cumplita durere de cap - de, prea putin somn.
Apoi am avut un drum pentru cele de serviciu.
Dupa asta o negociere complicata.
In fine, pe la 14 am ajuns la targ.
Aparent lumea mai putina.
16.45 - lansare Distante, demoni, aventuri / Bogdan Suceava. A fost super. Chiar acum vreo juma de ora am primit un email de la Bogdan care spunea ca ne-a iesit excelent! Sunt perfect de acord. A propos, am inceput fix la 16.45!
17.30 - o lansare mai glumeata cu Valentin Protopopescu si invitatii sai si tot asa cu Robert Serban si Dan-Mircea Cipariu. Despre tenis si editoriale...
18.00 - Remus Cernea si... becalizarea. Nu a venit (evident) impricinatul! Autorul a vorbit despre carte si despre datorii civice...
Seara am premiat fetele de la stand si am plecat lesinati de mijloc si picioare spre casele noastre... A fost mai bine decat ieri!
Asta e!

Niciun comentariu: