09 mai 2007

Thanks, Uncle Sam !

Ieri mi-am luat viza. De America.
O fost o mica/mare aventura printre furcile caudine, controale si uniforme, ordine si disciplina. Apoi amprentele electronic (doar eram pentru prima data!) si un scurt interviu:
- Unde mergeti?
- La New York, la targul de carte.
- Cat vreti sa stati?
- 8 zile!
- De cand lucrati la Tritonic?
- Eu am infiintat-o acum 14 ani.
- Cati angajati aveti?
- 17!
- Multumesc. Drum bun. Maine la 15 veniti sa luatio pasaportul.
N-a fost chiar 15, ci 16.30 (cred ca erau cel putin 300 de oameni, unii cu 2 sau 3 pasapoarte de ridicat - Calatoreste lumea, n-am ce zice!), dar cand am privit viza am constatat ca are valabilitate... 10 ani. Multumesc, unchiule Sam. Poate o sa reusesc sa te vizitez mai des. Sau nu...
Pana una alta ma pregatesc de BEA, adica Book Expo America si o mini bursa in... prealabil!
Asta-i...

Niciun comentariu: