07 mai 2007

Drumurile ma omoara...

Fratilor, am cam chiulit pe aici.
Dupa aventura cu Londra si un pic de Iasi, am primit o delegatie de editori din Portugalia (de, incercam si noi alte piete...) pe care i-am plimbat prin frumoasa noastra patrie - Bucuresti, Bucovina (cu sprijinul lui Sorin!) si pe clasicul traseu Peles - Bran - Rasnov - Brasov...
Asa ca am stat departe de un intrument de scris legat la spatiul virtual. Revin in forta cu anuntul de la Europa mea - vedeti insemnarea de mai jos si cu primele date despre noua noastra colectie LIT.
Despre mine, nimic nou! Doar ca ma pregatesc asiduu pentru minibursa de la NYC. Da-i cu viza, da-i cu biletele de avion, da-i cu agentii si intalnirile... Poate pica vreun Da Vinci Code... Hi hi hi!
Pana atunci o carte nepregatita si neasteptata. E calda! Ca si subiectul:
REVOLTA LA URNE
Asta-i...

Niciun comentariu: