07 septembrie 2006

SEXUL VINDE! in curand...

Nu prea stim cine, pe cine vinde,
totusi acesta este titlul urmatorului volum editat de Tritonic
in colectia Comunicare Media.
Playboy, Cosmopolitan, Madonna, The Doors si multe altele...

Autor: Rodger Streitmatter
Subtitlu: Aventura mass-media de la reprimare la obsesie
Aceasta este prezentarea de pe coperta 4 - a editiei americane (cea originala):

În 1953, atunci cînd Lucille Ball a rămas însărcinată, cenzorii le-au cerut personajelor din „I Love Lucy” să spună că, acum, roşcata devenise „familistă”. Ei se temeau ca nu cumva cuvîntul „însărcinată” să evoce în mintea telespectatorilor imagini cu un bărbat şi o femeie făcînd sex.

Astăzi, după 50 de ani, sexul a pătruns în toate aspectele vieţii publice, de la panourile gigantice cu supermodele aproape goale, pînă la definiţia îngăduitoare dată de Bill Clinton sexului şi la sărutul de maximă audienţă dintre Madonna şi Britney Spears.

Sexul vinde!
Urmăreşte această mutaţie de la reprimare la obsesie, arătînd felul în care moravurile sexuale s-au schimbat în ultima jumătate de secol.
Nu numai că autorul explorează mijloacele de comunicare în masă care au pus în evidenţă schimbarea, dar arată, de asemenea, cum mass-media a jucat un rol esenţial în propagarea Revoluţiei Sexuale.

Straitmatter demonstrează că o mare parte din conţinutul sexual prezent in mass-media este pozitiv deoarece oferă părinţilor şi educatorilor o cale de a aborda subiecte dificile precum SIDA, identitatea sexuală şi comportamentul sexual adecvat al tinerilor.

Format 13 x 20 cm / 288 pagini / 25 lei
Data aparitiei: 25 septembrie 2006

2 comentarii:

Anonim spunea...

Chiar asa-l cheama pe autor (Streitmatter) sau si-o fi ales un pseudonim special pentru volumul asta?! :)

Bogdan Hrib spunea...

Se pare ca asa il cheama. Mai are cateva carti. si tot asa semneaza. Este prof de comunicare / jurnalism la Washington.