09 septembrie 2006

Orasul gravat si un pic de vinete

A fost lansarea!
Exilati de care librari in incaperea de la etaj am avut o clipa senzatia de deja-vu, apoi am inteles ca imi aminteam de Gala Atelier Kurt. Doar ca atunci etajul de la Carturesti era mai incapator. Totusi nu a fost nevoie de spatiu mai mult pentru ca aglomeratia de la Jeff nu s-a repetat. Cei 60 - 70 de participanti au simtit magia vorbelor atunci cand KJ a citit prima parte a capitolului 3 in engleza, urmata apoi de Lorena cu varianta romaneasca.
Au fost clipe mai calde, cel putin asa le-am simtit eu.
Si va multumesc celor care ati fost acolo.
Apoi autografe si interviuri.
O masa rezervata la un restaurant linistit. KJ s-a delectat cu vinete cu parmezan, un alb de Beciul Domnesc si un merlot de Recas (excelenta aroma).
Azi va cunoaste Bucurestiul by foot.
O zi noroasa si neprietenoasa. Speranta ca nu va ploua.
Asta-i!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Indreapta-i pasii catre centru, la ceas de seara, cind luminile palide acopera cumva mizeria citadina care pe noi nu ne mai surprinde. Si du-l apoi la Han si spune-i povestea Craiilor de curte veche. Si mai spune-i ca suntem inca vii. Succes si la mai multe!