24 decembrie 2006

Aproape... Craciun !

Acesta e... Capul Bunei Sperante!
M-am gandit ca toata lumea trimite brazi si globulete. Eu va ofer o imagine a... sperantei. Sper. Am fost acolo si e impresionant - pentru ca e in sud, pentru ca toate culorile sunt altfel si, mai ales, pentru ca stand pe ultima stanca ce te desparte de mare, acolo departe, esti doar tu si. poate, Dumnezeu... Am avut sansa de a fi acolo. Va doresc din suflet sa o aveti si voi...

Pana atunci:
- toate multumirile si sentimentele mele tuturor celor care au fost in jurul meu, aproape sau departe, geografic, fizic sau psihic... Familie, prieteni, colegi, colaboratori, cititori... Toti!
Va doresc tot ce poate imagina mintea si inima mea mai bun...
- sarmale si cadouri multe, soare, dragoste, intelegere, prietenie, idei si vointa, noroc si sanatate.

Asta-i tot! Deocamdata! Craciun fericit!

Niciun comentariu: